Zavedajte se moči prvega vtisa in jo uporabite v svojo prid

Raziskave kažejo, da v povprečju traja le desetinko sekunde, da si ljudje ustvarimo mnenje o nečem ali nekom. Dejstvo je, da vas bodo ljudje »popredalčkali« in dobro je da se tega zavedate. Vsi tisti, ki so na drugi strani ekrana ali vaši sogovorniki v živo, zelo hitro si bodo ustvarili svoje mnenje o vas in vašem poslu. Seveda ni nujno, da mnenje , ki so si ga ustvarili drži, ampak to je spet druga tema. Prvi vtis ima svojo moč in popolna zguba časa je, in da ne govorim česa vsega še, da se temu upirate. Zato vam priporočam, da to dejstvo sprejmete in ga izkoristite v svojo prid. Saj ni tako težko kot si morda mislite …

Vsi tisti, ki želite skočiti na novodobni Poslovni VOZ spletnih možnosti kot so Live Video, Webinarji in podobno je dobro, da se zavedate naslednjega; Je že res, da vaše delo poteka od doma, vendar to ne pomeni, da vam bodo ljudje zaupali, če boste svoje vsebine podajali na neprofesionalni način. Posebno zdaj, ko smo v karanteni se vam morda zdi popolnoma nesmiselno zapustiti svojo udobno spalno srajco ali trenirko. Potem je še tu novodobni trend avtentičnosti, trend zato, ker zadnje mesece zasledimo kamorkoli pogledamo zapise in posnetke o avtentičnosti. Zavedajte se, da je avtentičnost, če je ne razumete pravilno lahko tudi dvorezni meč.

Bodimo avtentični ! Vendar pametno dragi moji, avtentičnost ima tudi svoje meje, ki jih je dobro poznati oz, se jih zavedati. Kajti če niste ravno Beyonce ali Nicole Kidman mi verjemite, ko vam povem, da se vaše možnosti, da vaš video ljudje pogledajo do konca znatno znižajo, v kolikor jih v prvih 3 sekundah ne boste prepričali, da ste vredni njihove pozornosti. In pozornost boste dobili v prvih 3 sekundah le s svojo vizualno podobo, zakaj ? Ker ima večina zvok običajno izklopljen, torej vas niti ne slišijo, le gledajo.

Boste zdaj premislili kakšni se boste postavili pred kamero svojega telefona?

VIZUALNI »STATEMENT«

– Kako ste oblečeni, kakšen je vaš vizualni izgled in kako nosite tisto kar je na vas vizualnega

PSIHOLOŠKI VTIS

– Govorica telesa in ali delujete samozavestno ali ne oz. Kako demonstrirate to svojo samozavest.

VAŠ VIDEZ – NEVERBALNA KOMUNIKACIJA

Vaša vizualna fizična podoba je pogosto prva referenčna točka in vaša oblačil postavijo neke vrste ton, kako vas bodo ljudje dojemali brez da ste sploh kaj povedali. Zato je tako zelo pomembno, da vedno upoštevate, kaj vaš slog govori o vas, še toliko bolj, ko gre za vašo blagovno znamko. Bolj ko boste obvladali in razumeli, kaj vaša oblačila sporočajo, ko gre za upravljanje neverbalne komunikacije, lažje boste naredili pravi prvi vtis in ustvarili zmagovalno in uspešno osebno znamko – Personal brand .

Vaša oblačila lahko pomagajo pri načrtovanju pravilne komunikacije, ko gre za vašo osebno blagovno znamko, vendar mora biti le ta pristna in odražati vaše resnične vrednote. Pa smo spet pri avtentičnosti …:)

Sama vidim vsa zgoraj našteta dejstva kot izvrstno priložnost, da predstavite svetu, na pravi način, takšen kot želite, vašo znamko, vaše znanje, spretnosti in profesionalnost . Pri čemer vas pozivam, da se ne osredotočate na to kakšno je trentno stanje vaše vizualne komunikacije, temveč premislite o tem kakšno želite da bi bilo. Pri tem vam lahko pomagam z individualno delavnico – Program Priprave in izvedba Video predstavitve, v katerem vam bom korak za korakom pokazala vse pomembne elemente vaše predstavitve in vam jih razložila, tako da boste v nadaljevanju sami suvereno lahko ustvarjali svojo link na : http://www.upgradewithtaniamendillo.si/video-prezentacija-na-spletu-za-podjetnike-in-fb/

Vprašajte se – kako želite, da vas stranke dojemajo ??

Primer:

Če bi se udeležili mrežnega dogodka ali posneli Live video, ali se udeležili sestanka s potencialno stranko in bi pri tem nosili unikatno oblikovan večji kos nakita, ki naredi svoj statement in morda rdečo šminko, ali bi bil taka zunanja podoba povezana z vami in vašo osebno blagovno znamko, bi naredili pravi prvi in ​​trajen vtis ? Ali če bi v enaki situaciji pristopili k zadevi v svoji vsakodnevni majici potiskani z osladnim napisom, udobnih pajkicah in nenaličeni, kaj menite ? Prepričan sem, da se sprašujete zakaj in vas mnogokrat moti, oziroma se vam zdi morda krivično da je vizualno tako pomembno. Dejstvo je da smo ljudje vizualna bitja, zato vam svetujem, da se manj ukvarjate s tem zakaj in več časa posvetite temu, kako boste to dejstvo uporabili v svoj prid. Naj vam vaše zavedanje tega služi. Kar pomislite za trenutek, kako reagirate sami, če vidite nekoga, ki je dobro oblečen in urejen. Običajno brez razmišljanja domnevamo, da je ta oseba samozavestna , uspešna in s ponosom predstavlja svojo blagovno znamko ali svoj posel. To posledično naredi dober prvi vtis na nas in
težimo k takšni osebi .

Nekaj preprostih prepoznavnih korakov – kako bi z gardereobo izrazili karakteristike svoje blagovne znamke ?

Klasika

– Enostavni stil oblačil, klasične barve, črna, siva, modra, peščena in bela. Bele klasične srajce v kombinaciji z enostavnimi vendar lepo krojenimi hlačami ali krilom, modni dodatki pa so vrhunsko izdelane torbice in čevlji, ter rutica ali nakit v stilu Audrey Hepburn. Za vse, ki želite biti urejeni, vendar garderoba ni tisto s čimer bi želeli izstopati. Naravno – Casual – sproščen stil, poudarek je na sproščenem gibanju – kavbojke s preprostimi zgornjimi deli in ​​nakitom. Lahkotne obleke, ki so kot tunike, ki se nosijo lahko čez hlače ali samostojno. Primerno za vse tiste, ki želite posredovati svojo sproščenost tudi z svojo vizualno podobo.

Kreativno

– Radi se poigravate in mešate vzorce in teksture – Takšen stil je primeren za vse, ki se ne bojite izstopati . Modni dodatki so drzni, oblačila pa naredijo močan vtis, v takšnih oblačilih se vas bodo vsi zapomnili, ni pa nujno, da bo vsem všeč.

Superstar

– Za vse, ki obožujete vse kar zadeva oblačila, radi imate ženstveni pristop, ki se ne ozira le na udobje. Ni vam težko vložiti nekaj truda in izdelati styling v detajle, pomembne so vam vste tkanin, brezhiben make up in očarljivi čevlji, ki naredijo piko na i celotnemu stylingu. Izbirate lahko med ženstvenimi oblekami ali stilsko dovršenimi kombinacijami oblačil .

Sodobno

– Trendy – Najnovejši slog z ulice je vaš slog. Prvi ste med tistimi, ki predstavite najnovejše modne trende in moda je za vas igra. Sproščeno ali dodelano, pomembno je da kaže na sodobnost in dejstvo da ste v koraku s časom.